בין הפעילים שנעצרו ונחקרו ע"י שב"כ במסגרת חשיפה זו, גם שניים, אשר הודו בחקירתם, בין היתר, במעורבות פעילה בלינץ' שאירע ב-12 אוקטובר 2000, בתחנת המשטרה הפלסטינית ברמאללה, במהלכו נרצחו באכזריות שני חיילי מילואים של צה"ל, רב"ט ודים נורזיץ וסמ"ר יוסי אברהמי ז"ל, שתעו בדרכם והגיעו לפאתי העיר רמאללה.
ב-5 לאוגוסט 2012 הוגשו לבית המשפט הצבאי ביהודה כתבי אישום, המייחסים לשניים עברות של גרימת מוות בכוונה.
להלן שמות שני משתתפי הלינץ':
מעצרם של השניים, בגין מעורבותם באירוע הלינץ' שהתרחש בשנת 2000 , מצביע פעם נוספת, כי גם לאחר 12 שנים, פועלים כוחות הביטחון על מנת למצות את הדין עם כלל המעורבים בפרשה.